Wędromek

Drodzy Druhowie!

Z ramienia Okręgu Mazowieckiego koordynuję działania harcerzy w domku 8/2 na Osiedlu Jazdów, zwanym powszechnie Wędromkiem. Oto krótka lista wskazówek i informacji na temat funkcjonowania domku oraz możliwości organizacji tam akcji.

Aby zarezerwować domek należy wybrać interesujący Cię termin z kalendarza (wolny https://calendar.google.com/calendar/b/1…
a następnie napisać na adres mailowy maciejssadowski@gmail.com zawierając w tytule słowo DOMEK (pisane kapitalikami).

W mailu należy zawrzeć:
* termin, w jakim chciałbyś skorzystać z domku (dzień, godziny)
* adres mailowy osoby koordynującej wydarzenie (możliwe że jest to twój, natomiast jego wypisanie ułatwi mi działanie)
* nazwę wydarzenia
* krótki opis co to za wydarzenie, ile osób przewidujecie i jaką część domku będziecie wykorzystywać
* imię i nazwisko oraz telefon osoby do kontaktu

Mój czas odpowiedzi to zazwyczaj kilka godzin, ale że w życiu różnie bywa, daję sobie 36 godzin.

Po stronie korzystającego leży zatroszczenie się o odebranie klucza (od mnie lub wskazanej osoby). Po akcji należy w ciągu 3 dni dostarczyć go do mnie lub przekazać wskazanej dalej osobie.

W domku włączony jest alarm – informacje o jego rozbrojeniu przekazuje odpowiednio użytkującym.

Korzystając z domku należy zapoznać się z obowiązującymi w domku zasadami. Najważniejsze, to pozostawienie po sobie porządku oraz wsparcie funkcjonowania domku poprzez:
* uzupełnienie zapasów środków czystości lub kawy/herbaty
* Wykonanie służby na rzecz domku (np. porąbanie drewna)
* Wsparcie domku finansowo poprzez wrzucenie do puszki.

Po wydarzeniu konieczne jest przesłanie liczby uczestniczących, krótkiej notki z wydarzenia i ewentualnie kilku zdjęć.

Czuwaj!
phm. Maciej Sadek Sadowski

Przewodzą nie po to by być pierwszymi, ale po to by służyć.